امیرحسین زندی

فعال رسانه و فضای مجازی

امیرحسین زندی

فعال رسانه و فضای مجازی

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با بیان این که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

✍️ امیرحسین زندی فعال رسانه و فضای مجازی ؛ مجلس دوازدهم نفس تازه می خواهد ... بیشتر از فقر ، تبعیض برای مردم گزنده است. هنوز تعداد زیادی حاشیه نشین داریم ! مجلسی که طبقه مستضعف و محروم به آن امیدوار نشود ! خانه ملت نیست ... مجلس را خانه ملت می کنیم ، با یاری شما.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۰۱ ، ۰۸:۴۴
امیرحسین زندی

۱۳ آذر ۱۴۰۱ جلسه کمیسیون فرهنگی و کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر ملایر و بررسی مشکلات معلولین در سطح شهر ملایر به مناسبت روز جهانی معلولین در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ملایر برگزار شد.

جلسه با حضور ؛ جناب حجت الاسلام والمسلمین احمد چهاردولی عضو محترم شورای اسلامی شهر ملایر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ملایر ، جناب مهندس حامد چهاردولی عضو محترم شورای اسلامی شهر ملایر و رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر ملایر ، جناب محمد نبی مالمیر ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان ملایر ، جناب مهندس بابایی معاونت شهرداری شهرستان ملایر ، جناب آقای امیرحسین زندی مشاور شورای اسلامی شهر ملایر دوره ششم در امور معلولین ، جناب آقای محمد نوربخشان رئیس دفتر جامعه معلولین شهرستان ملایر ، جناب آقای علی محمد ربیعی نایب رئیس دفتر جامعه معلولین شهرستان ملایر ، جناب آقای وحید ونایی بازرس دفتر جامعه معلولین شهرستان ملایر ، سرکار خانم مژگان روزبهانی بازرس دفتر جامعه معلولین شهرستان ملایر موضوعات مطرح شده: نصب وسایل ورزشی مناسب سازی شده ویژه معلولین در یکی از پارک ها ، افزایش تعداد تابلوهای پارک ویژه معلولین در سطح شهر ، مناسب سازی المان شهدای گمنام ، سرویس بهداشتی مناسب سازی شده دریاچه کوثر ، سرویس بهداشتی مناسب سازی شده جاده سلامت ، تشکیل کمیسیون ویژه معلولین در شهرداری و انتخاب اعضای آن از معلولین ، ماشین ناوگان شهری ویژه معلولین ، بازارچه مخصوص معلولین ، راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی ویلچر و ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۰۱:۲۴
امیرحسین زندی

معلولیت محدودیت نیست چرا که معلولان عزیز با اراده راسخ ، باور قوی و پولادین دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

ارج نهادن به توانایی های معلولان و تلاش برای احیاء حقوق آنان و اصلاح نوع نگرش عمومی نسبت به پدیده معلولیت در جامعه باید فرهنگ سازی و عدالت اجتماعی در راستای بهره مندی مساوی از منابع ، امکانات و موقعیت ها و حضور بی دغدغه آنان در جامعه به شکل مطلوبی فراهم گردد.

اینجانب این روز مبارک را به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید دارم این عزیزان با استفاده از استعدادهای عظیم و توانایی بالقوه ای که خداوند در وجود ارزشمند آنان به ودیعه نهاده همچنان ثابت کنند که مشکلات جسمی و معلولیت محدودیت نیست و مانع حضور در عرصه های مختلف زندگی نخواهد شد.

✍️ امیرحسین زندی مشاور شورای اسلامی شهر ملایر دوره ششم در امور معلولین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۱ ، ۰۸:۲۵
امیرحسین زندی

‍ طراحی شهر ملایر و ارائه خدمات به معلولین باید به گونه ای باشد که حضور معلولین در شهر و نیازها و خواسته های آنها در استفاده از خدمات و فضاهای شهری تأمین شود.

باید شهری را طراحی کنیم که معلولین نیز بتوانند از خدمات ، دسترسی ها و امکانات شهری استفاده کنند و در فضاها و مکان های شهری حضور داشته باشند و با آزادی کامل خلاقیت خود را در شهر بروز دهند.

اولین مشکل جدی برای جامعه معلولین تردد است به دلیل اینکه برای بالا بردن تعاملات و افزایش توانمندی در شهر باید امکان تردد و توقف آسان وجود داشته باشد و معابر شهری مناسب سازی شده باشند.

با وجود موانع در شهر حضور معلولان در جامعه کمتر می شود ، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر باید در سطح شهرها و شهرها با فرهنگ سازی و برنامه های مرتبط با این حوزه معلولان را به عنوان جزئی از جامعه شهروندی به حضور ، مشارکت و نقش پذیری در شهر تشویق کنند.

باید این مسئله نهادینه شود که معلولان تفاوتی با سایر افراد جامعه ندارند ، با تحقق این امر حضور معلولان در سطح شهر امری معمول و پذیرفته محسوب می شود. باید در حمل و نقل شهری توجه ویژه ای به این قشر از جامعه شهروندی کرد.

به دلیل اینکه تحرک پذیری و امکان تردد مناسب از نیازهای مهم این قشر از جامعه است ، باید با برنامه ریزی مناسب در این حوزه و بهره بردن از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها با مناسب سازی ناوگان حمل و نقل عمومی به بهبود وضع موجود کمک کند تا شرایط استفاده از امکانات و تجهیزات شهر برای این شهروندان تسهیل شود.

✍ امیرحسین زندی مشاور شورای اسلامی شهر ملایر دوره ششم در امور معلولین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۰۱ ، ۱۲:۵۱
امیرحسین زندی